marți, 28 iunie 2011

[Part I ] Waw...da la noi nu-i aşa :)

Dap, sunt în paradis.Da şi în paradis sunt lucruri care te şochează sau te fac să zici: Waw, da la noi nu-i aşa. :D
E şi normal, în Biblie nu se scriu toate secretele paradisului pentru ca nimeni nu s-a întors încă de acolo ca să povestească ce şi cum...Eu sper să ajung cu bine, să-mi dea Dumnezeu sănătate şi minte să scriu toate WAW-le pe blog şi flexibilitate să îi înteleg pe toţi îngerii de aici.
Da înainte de a trece la WAW-le propriuzise  vă zic un banc despre paradis şi lumea cealaltă. Să rîdem oleak ca să trăim mai mult:
"O pereche proaspăt căsătorită se pregătea de plecarea în luna lor de miere în Egip.Soţul pleacă mai devreme ca să pregătească totul pentru venirea soţiei.Ajuns la hotel, după ce pregăteşte tot îî scrie soţiei un e-mail. Întîmplator greşeşte o litera in adresa soţiei şi e-mailul pleacă la o vaduvă tocmai venită de la înmormîntarea soţului său care decedease cîteva zile în urmă.Văduva citind mesajul, leşină. În mesj era scris: "Salut draga mea. Vreau să ştii că am ajuns cu bine, ba chiar avem deja şi conecţie la internet ca să putem scrie celor dragi.Am  pregatit totul pentru venirea ta aici săptămîna viitoare. Al tău iubi."
Ei iaka şa. Ok dă să trecem la asubiect.

Aici nu-i Cola sau Fanta de 500 ml.

Da, in Republica Dominicană o sticlă care la noi în mod normal are jumate de litru adik 500 ml aici are 591. Respunsul e ca o astfel de sticlă trebuie să aiba 20 OZ ceea ce e 591 ml.


                                          

Carrito dominicano

Uff, cum să-ţo explic.Uite dacă la noi cel mai renumit mijloc de transport e...Marshutka şi doar din motive că se opreşte unde vrei, viteza este relativ ok, încap cît baga şoferul în ea, e mai ieftină decît taxiul  etc. Păi iată, fratele sau sora la marshutka noastră aici e se numeşte Carrito. E un automobil dacă se poate de zis aşa. Exteriorul e raltiv ok, dar înăuntru ai impresia că se razvăleşte cînd te urci. Nu am idee cum se mişcă şi nu îi cad toate piesele.E relativ cerută pe piată pentru ca costa ieftin în comparaţie cu taxi etc, încap cîţi oameni sunt.Pe scaunul din fată lingă şofer de obicei stau 2 oameni, vorba de centură de sigurantă nici nu poate fi, în spate...da cîţi încap. Cînd am deschis uşa să ies am crezut că cade, nu o cazut. Arată cam aşa ca în pozele de mai jos, vedeţi uşa şi acorperişul.



Bon, asta a fost prima parte a Waw...da la noi nu-i aşa  :)

Mai vin cu alte noutăţi din rai. Pînă atunci, postiţi, mîncaţi pîine cu zăhar, şi pace la toate surorile şi fraţii di pi pămăntul moldav.

Cu drag, 
  your Olea.

3 comentarii:

  1. :))) ce soc am avut eu cand am urcat prima data intr-un carrito publico.. mi s-a spus ca in fata sunt 2 pe langa sofer si in spate 4.. am crezut ca rad de mine.. dar nu a fost asa :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. daa..da eu cind am deschis usa am crezut ca o zburat cu totul :D

    RăspundețiȘtergere