vineri, 1 iunie 2012

30

More 30 days in the Lost Paradise of Caribbean - Dominican Republic.

Promis-am azi ca dau cit un post pe blogul meu in fiecare zi de Iunie. Si deam dk am promis-o pai treb sa ma tin de cuvint. Asta si fac acu. Nu va asteptati la capodopere literare..etc...nu-mi place sa scriu articole..si daca o fac treb sa depun mult efort.
Pentru ceea ce am sa scriu aici, pe blog voi scri foarte simplu,  asa cum v-as povesti face 2 face.
Ma gindeam despre ce as putea sa va povestesc. Am scris mai jos o lista, voi daca aveti dorinte "speciale" let me know:


  • Cum am ajuns aici [Vedeti primul articolul]
  • Muzica
  • Merenge, Bachata, Regheton
  • El si Ea [deja v-am scris anterior]
  • Ce maninci in Republica Dominicana
  • Oleak de istorie
  • De ce Lost Paradise?
  • Jack Sparrow
  • Echipa. MC Team
  • My job here
  • Our House is aka "Friends"
  • What do I love 
  • What I don't  like
  • Kak zdesi jiveotsea :) sau How is to live here
  • Spaniola
  • What's NEXT? Republica Dominicana => ????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu